Neem contact met ons op

Om ons een e-mail te sturen, klikt u op de link "Contact" in de voettekst van een willekeurige pagina van de website en vult u ons formulier voor een supportticket in. Onze toegewijde medewerkers werken ook in het weekend en zullen u zo snel mogelijk antwoorden. Wij kunnen meestal vanaf de eerste keer problemen oplossen of aanvullende informatie geven in onze antwoorden, maar neem even de tijd om er zeker van te zijn dat u de belangrijkste informatie hebt toegevoegd om ons te helpen dit te behalen (bijvoorbeeld een bestelnummer, taillemeting of de productcode die u wilt inruilen)

Waarom biedt Corset Story geen telefonische ondersteuning?

Door het internationale karakter van ons merk hebben we gemerkt dat we een veel betere service kunnen bieden via e-mail. Bij de meeste vragen moeten we een enkele dingen onderzoeken om er zeker van te zijn dat we u van de eerste keer de juiste informatie geven. Dit kan inhouden dat we met andere afdelingen moeten spreken, koeriers moeten bellen of kledingstukken in het magazijn moeten controleren.

Het kan nogal frustrerend zijn voor klanten om te wachten in de wachtrij terwijl wij deze dingen doen. Het is daarom veel effectiever om uw vragen via e-mail naar ons te sturen, zodat we u de nodige feedback kunnen geven zodra we alles hebben gedaan dat nodig is.

Hoe maak ik een account aan?

Om een account bij ons aan te maken, klikt u op "Registreren" rechtsboven op onze website. Het aanmaken van een account versnelt het bestelproces evenals het retourproces indien nodig. Hiermee kunt u ook inloggen en uw bestelling volgen en online retourzendingen beheren.

Ontvang ik door mij te registreren automatisch marketing e-mails van jullie?

Nee, wij sturen u alleen marketingmails als u zich aanmeldt voor de welkomstmail of als u een bestelling hebt geplaatst bij Corset Story. Als u geen e-mails meer van ons wenst te ontvangen, kunt u zich te allen tijde afmelden door op de link in de e-mails te klikken. Natuurlijk bevatten onze nieuwsbrieven flash sales, geweldige kortingen en wordt u op de hoogte gehouden van onze nieuwste collecties en nieuwe ontwerpen.

Ik kan niet inloggen op mijn account/Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Controleer of u inlogt met hetzelfde e-mailadres waarmee u zich het eerst hebt geregistreerd. Als u uw wachtwoord niet meer weet, gebruik dan de link 'Wachtwoord vergeten' op de inlogpagina.

Zijn mijn accountdetails veilig?

Ja, de winkelgegevens van uw account worden veilig bewaard. Er wordt een automatisch gegenereerd wachtwoord voor uw account naar uw geregistreerd e-mailadres gestuurd. Dit is alleen bij u bekend. Om veiligheidsredenen slaat Corset Story Ltd. geen betalingsgegevens op, maar alleen adres- en bestelgegevens.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Geen nood, dat gebeurt ons allemaal op een gegeven moment! Klik gewoon op "Aanmelden" in de rechterbovenhoek van elke pagina op onze website. Dit brengt u naar de pagina “Accountlogin” en in het midden van het scherm ziet u een link "Wachtwoord vergeten". Klik hier en vul de e-mail in die aan uw Corset Story-account is gekoppeld. Wij zullen u dan een e-mail sturen waarmee u uw wachtwoord kunt resetten en opnieuw toegang kunt krijgen tot uw account.

De e-mail "Wachtwoord vergeten" moet binnen 60 seconden zijn aangekomen. Als u binnen deze tijd niets ontvangt, controleer dan eerst uw spammap voordat u contact opneemt met de klantenservice voor extra ondersteuning.

Welke verzendopties bieden jullie aan?

Wij verzenden wereldwijd met behulp van een expres koeriersdienst voor een vast bedrag van €5,95.  Meer informatie vindt u op onze pagina over levering en verzending.

Garanderen jullie levertijden?

We werken hard om ervoor te zorgen dat alle bestellingen zo snel mogelijk worden verzonden en hebben met bijna alle grote internationale koeriers in een of ander stadium samengewerkt. We selecteren de koeriers met wie we werken voornamelijk op hun succespercentage van het leveren van bestellingen binnen de aangegeven tijdslimieten. Wereldwijde logistiek is een gecompliceerde business en soms zijn er onvoorziene vertragingen. Deze gevallen zijn zeldzaam en we werken nauw samen met de koeriers om deze problemen op te lossen, maar helaas kunnen we geen levertijden garanderen

Ik heb geen trackingdetails ontvangen voor mijn bestelling

Het spijt ons dat te horen, het kan zijn dat de koeriers uw bestelling nog niet hebben gescand in hun lokale depot. U hebt altijd toegang tot uw trackingnummers voor bestellingen die zijn verzonden door in te loggen op uw account bij Corset Story. U kunt ook contact opnemen met de klantenservice, die u per e-mail een trackinglink zal sturen. 

Kan ik de leveringsoptie die ik heb geselecteerd wijzigen?

Zodra uw bestelling is verzonden, kunnen wij uw bestelling niet meer wijzigen

Het adres op mijn bestelling is onjuist

Stuur zo snel mogelijk een e-mail naar de klantenservice. Aangezien tijd van essentieel belang is, verzoeken wij u om uw volledige en correcte leveringsadres op te geven, zodat wij het probleem zo snel mogelijk voor u kunnen oplossen

Leveren jullie af aan postbussen of militaire adressen?

Afhankelijk van uw locatie kan onze expres koerier contact met u opnemen om een alternatieve bezorging te regelen als hij/zij niet in staat is om dit af te leveren op het door u opgegeven adres.

Ben ik aansprakelijk voor eventuele douanekosten

Alle bestellingen worden verzonden vanuit het Verenigd Koninkrijk. Er is geen import verschuldigd voor bestellingen die naar adressen in het Verenigd Koninkrijk of de Europese Unie worden verzonden. Als u in de Verenigde Staten woont, wordt geen importbelasting betaald voor online bestellingen met een waarde van minder dan $800. In Australië wordt geen importbelasting betaald voor bestellingen onder de $1000, hetzelfde geldt voor bestellingen onder de $400 als u in Nieuw-Zeeland bent.

Als u niet vanuit een van de genoemde landen bestelt, kan het zijn dat u verplicht bent om importbelasting te betalen op uw bestelling.

Wat is jullie retourbeleid?

Als u niet 100% tevreden bent met uw aankoop kunnen wij volledig GRATIS een terugbetaling of omruiling regelen.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending dient u ons binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen op de hoogte te stellen door een "Online Return (online retourneren)" aan te maken via uw Corset Story-account door te klikken op de optie "Retourzendingen" onderaan elke pagina van onze website.

Zorg ervoor dat de goederen worden geretourneerd met labels en in dezelfde staat als waarin ze werden ontvangen. Als u uw "Online Return (online retourneren)" heeft ingesteld, heeft u 3 maanden de tijd om uw kledingstukken naar ons terug te sturen.

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling aan mij wordt geretourneerd?

Wij zullen terugbetalingen verwerken zodra wij de bestellingen terug hebben ontvangen in ons magazijn of een geldig volgnummer of de bon "Bewijs van verzending” van u hebben gekregen. De eenvoudigste manier om dit te doen is om deze informatie te uploaden naar uw Corset Story-account in uw "Online Returns (online retourneren)"-manager. Reken 3-5 werkdagen nadat wij uw terugbetaling voor uw bank hebben verwerkt om de terugbetaling op uw rekening te verwachten

Ik wil een artikel retourneren, maar ik ben buiten de retourperiode

Neem contact op met de klantenservice, we kunnen met een manager spreken en bekijken of we een winkelkrediet of omruiling voor u kunnen regelen... maar kunnen niets beloven

Als ik een artikel wil terugsturen voor omruiling

Geen probleem!

U kunt een "Online Return (online retourneren)" instellen via uw Corset Story-account (klik gewoon op Retourzendingen onderaan elke pagina.

Wij bieden wereldwijd GRATIS retourzendingen aan en we dekken ook de kosten voor het omruilen van artikelen die naar u teruggestuurd moeten worden!

Kunt u het artikel reserveren waartegen ik wil omruilen?

Helaas kunnen we geen ontwerpen reserveren waartegen u wilt omruilen, maar als u uw artikel kunt retourneren met behulp van een bezorgdienst (met tracering of registratie) of ons zelfs een ontvangstbewijs “Bewijs van verzending” kunt sturen, kunnen we de door u gevraagde omruiling onmiddellijk versturen

Ik wil mijn artikelen omruilen voor duurdere artikelen

Dit is prima, stel uw "Online Return (online retourneren)" zoals gewoonlijk in via uw Corset Story-account. Wanneer wij de retourzending verwerken, voegen wij de waarde van uw retourzending toe aan uw Corset Story-account in de vorm van winkelkrediet. Eenmaal voltooid zullen wij u per e-mail op de hoogte brengen en kunt u online een nieuwe bestelling plaatsen voor het door u gewenste artikel. Onze volledig beveiligde betaling brengt alleen het verschil in rekening tussen uw retourzending en de nieuwe artikelen die u koopt.

Ik heb een verkeerd of defect artikel ontvangen

Het spijt ons, gelieve contact op te nemen met de klantenservice. Stel in dit geval alstublieft nog geen "Online Return (online retourneren)" in, we moeten op de hoogte worden gebracht van het probleem en kunnen het probleem veel sneller oplossen als u rechtstreeks een e-mail stuurt

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Wij accepteren Visa, Mastercard, Paypal, JCB, Discover, Amex en een groot aantal lokale betaalmethoden die specifiek zijn voor uw land, waaronder Amazon Pay, GiroPay en bankoverschrijving. Een volledige lijst van betaalmethoden is te vinden op het moment van betalen op onze website.

Mijn kaart is geweigerd

Als uw kaart is geweigerd, controleer dan of alle gegevens die u hebt ingevoerd correct zijn. Het factuuradres moet het adres zijn waar uw kaart is geregistreerd.

Als u uw bestelling van buiten het Verenigd Koninkrijk plaatst, kan het zijn dat uw bank de betaling om veiligheidsredenen blokkeert. Neem contact op met uw bank om de bestelling te bevestigen.

Als uw kaart nog steeds niet werkt, probeer dan een alternatieve betaalmethode of neem contact op met de klantenservice van Corset Story

Mijn bestelling is niet doorgegaan, maar ik denk dat jullie deze toch in rekening hebben gebracht?

Als een betaling is afgetrokken van uw account en u hebt geen bevestigingsmail van uw bestelling ontvangen, controleer dan eerst de spammap van uw e-mailaccount. Als u geen bevestiging hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice met het transactie-ID van uw betaling en wij zullen dit verder voor u uitzoeken.

Ik heb een toeslag op mijn kaart gekregen na het plaatsen van mijn bestelling, wat kost dit?

Als u van buiten het Verenigd Koninkrijk koopt, kan uw bank extra kosten in rekening brengen voor internationale betalingen. Deze kosten zijn naar eigen goeddunken van de bank en vallen buiten onze controle. Deze kosten komen vaak voor als gebruik wordt gemaakt van een creditcard.

Hoe veilig is jullie website?

Onze website is gebaseerd op het Shopify eCommerce-platform dat Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS) Level 1 conform is. Dit betekent dat we over de vereiste beveiligings- en nalevingsniveaus beschikken, zoals gedefinieerd door de betaalkaartbranche, om een eCommerce-winkel te runnen.

Onze website is conform aan PCI DSS Level 1.