Verkoopsvoorwaarden

Corset Story heeft als doel om uw winkelervaring in alle opzichten perfect te maken. We weten echter dat u soms producten moet retourneren. Dit beleid bepaalt wanneer en hoe u producten kunt retourneren.

Als u van gedachten verandert

Als u van gedachten verandert, bieden wij u een terugbetaling of omruiling van alle producten aan op voorwaarde dat u binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling succesvol een retouraanvraag hebt ingediend op de website van Corset Story. Zodra de "Online Return (online retourneren)" is ingesteld via uw Corset Story-account heeft u onbeperkte tijd om uw artikelen terug te sturen. Ons volledige retourproces kan worden bekeken door hier op de pagina Retourzendingen te klikken

Om een "Online Retourzending" aan te maken, klikt u op deze link en volgt u de instructies op de pagina Retourzendingen, als er iets is waarvan u niet zeker bent, zijn onze klantenservicemedewerkers aanwezig om u te helpen, neem gerust op elk gewenst moment contrat met ons op door hier op de pagina Neem contact met ons op te klikken

Als uw product defect is of als het beschadigd aankomt

in het onwaarschijnlijke geval dat een van onze producten beschadigd aankomt of defect is, stuurt u ons een foto van het defecte product door via deze link op de pagina Neem contact met ons op te klikken. Maak geen "Online Return (online retourneren)" aan, onze klantenservice is getraind om dergelijke problemen snel en professioneel op te lossen.

Retourneert Kosten

    Retourzendingen Alle retourzendingen zijn volledig GRATIS. Volg gewoon de instructies op onze pagina Retourneren.

    Uitwisseling van ontwerpen

    Populaire ontwerpen kunnen zeer snel uitverkocht raken. Wij kunnen geen ontwerpen reserveren voor onze klanten die artikelen willen ruilen totdat de retouropdracht is ontvangen in een van onze retourmagazijnen.

    Om teleurstelling te voorkomen raden wij u aan om een nieuwe bestelling te plaatsen via uw Corset Story-account voor de gewenste artikelen en de bestelling die u heeft terug te sturen voor een "Restitutie".

    Het ontvangen van uw restitutie

    Wanneer wij uw restitutie verwerken, ontvangt u als volgt het terug te betalen geld:

    • Als u de betaling per kaart heeft gedaan, zullen wij u op dezelfde betaalkaart terugbetalen (Zodra de terugbetaling is verwerkt, wordt het bedrag direct uit het Corset Story-account verwijderd, reken dan met 3-5 werkdagen voordat u uw geld zult ontvangen, afhankelijk van de algemene voorwaarden van uw bank)
    • Als u een betaling heeft gedaan via Paypal, wordt het bedrag teruggestort op uw Paypal-account

    Als u een internationale klant bent en uw bestelling in een andere valuta hebt geplaatst, kan het zijn dat de terugbetaling die u ontvangt een iets andere waarde heeft dan de waarde die van uw kaart is gedebiteerd. Dit is het gevolg van valutaschommelingen en wordt gecontroleerd door de uitgever van uw kaart.

    Uw wettelijke rechten

    Niets in ons retourbeleid heeft invloed op uw wettelijke rechten. Als u meer wilt weten over uw wettelijke rechten als consument, bezoek dan de Directgov-website. Let op: Corset Story kan geen verantwoordelijkheid nemen voor de inhoud van externe sites buiten de eigendom van Corset Story Ltd. 

    Recht op annulering

    U hebt het recht om dit contract binnen 14 dagen zonder opgaaf van redenen te annuleren. De annuleringstermijn verstrijkt na 14 dagen nadat de goederen in het bezit van de consument zijn gekomen. Om het annuleringsrecht uit te oefenen, moet u ons op de hoogte brengen van uw beslissing om dit contract op te zeggen door middel van een duidelijke verklaring (Maak de "Online Return (online retourneren)"aan in uw Corset Storyaccount door hier op de pagina Retourzendingen of stuur een e-mail naar Customer Services door op via deze link op de pagina Neem contact met ons op te klikken)

    Om de annuleringstermijn te respecteren, volstaat het dat u ons uw mededeling over de uitoefening van het annuleringsrecht vóór het verstrijken van de annuleringsperiode stuurt. Gevolgen van de annulering Als u dit contract annuleert, vergoeden wij u het volledige bedrag dat u heeft betaald (met uitzondering van de extra kosten die ontstaan als u kiest voor een ander type levering dan de goedkoopste standaardlevering die wij aanbieden). Wij kunnen een mindering in rekening brengen op de terugbetaling als vergoeding voor waardevermindering van geleverde goederen, indien de schade het gevolg is van onnodige behandeling door u. Wij zullen de terugbetaling zonder onnodige vertraging uitvoeren, en niet later dan-

    • 14 dagen na de dag dat wij de geleverde goederen van u terugkrijgen, of
    • 14 dagen na de dag dat u het bewijs levert dat u de goederen heeft geretourneerd, of,
    • indien er geen goederen zijn geleverd, 14 dagen na de dag waarop wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing om deze overeenkomst te annuleren.

    Wij zullen de terugbetaling uitvoeren met dezelfde betaalmiddelen als die welke u voor de eerste transactie hebt gebruikt, tenzij u uitdrukkelijk anders bent overeengekomen; in ieder geval zult u geen kosten moeten betalen als gevolg van de terugbetaling.

    Het annuleren van uw bestelling voordat deze wordt verzonden

    Wanneer u uw bestelling bij Corset Story heeft geplaatst, staat bij ons vooropuw bestelling zo snel en nauwkeurig mogelijk te verzenden. Als u uw bestelling wilt annuleren voordat wij het pakket hebben verzonden, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via de volgende link op de pagina Neem contact met ons op

    Bij het invullen van het support ticket kiest u de optie "Annuleer mijn bestelling" in het vervolgkeuzemenu. Onze klantenservicemedewerkers screenen alle e-mails op deze "Hoge prioriteit"-berichten en zullen hun best doen om uw bestelling te onderscheppen voordat deze onze magazijnen verlaat. Houd in gedachten dat we geen succes kunnen garanderen, maar dat we wel alles zullen doen wat we kunnen.

    Adresgegevens wijzigen voordat uw bestelling wordt verzonden

    Als u adresgegevens moet wijzigen voordat uw bestelling is verzonden, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice door te klikken viade volgende link op de pagina Neem contact met ons op. Zorg ervoor dat u de gegevens van het adres dat u wilt wijzigen ook geeft. Onze klantenservicemedewerkers zullen hun best doen om de gegevens te wijzigen voordat uw bestelling wordt verzonden.